Tuesday 29 April 2008

想太多了

momo 生日快樂~~~


***


可能係考剩psycho ge關係~
尋晚得閒得滯亂諗野
喊到癡線 -.-
(我好耐冇大喊過喇~今次喊完發洩曬出來應該對psycho有幫助)


幾百萬人裡面好難得先搵到到一對mind set一樣 ge 人


要是放在家裡 怎樣也無所謂
但要是帶出去 不是絕襯也至少要登對 ...


同我ge諗法完全一樣...
但原來~ 做被要求ge一方係會有咁大壓力 ...


至少比左個degree我先
英文要講到lac lac聲真係需要一d時間 :s


**

推左個小學補習 -.-
因為60蚊一個鐘太 cheap labor

同埋我唔想再玩小學... 除非有 100/hr
因為冇用ge工作經驗我真係唔想再要

但係我好等錢洗 = =””

希望馬會請我
但如果做電話投注我都會reject...
坐 counter 見識會多d ~

下星期二再開始認真搵下有冇報館請阿四

No comments: