Tuesday 27 May 2008

仲悶過冇工返 = =

咁今日la~

一早返去上兩個鐘 history 堂 -.-
悶到爭 d 訓著 = =
連最刺激個問答環節問到我都話:其實已經問曬 ga la~

分 team~ 尋日另外果六個新同事全部去曬 11 樓~
我比人 isolate 左去 7 樓 = =

我果 team 叫 appointment making ...
成條 team 唔計 super 基本上得四個人~
加埋我一共有三個 Form 7 ... 好野~ arm channel -v-


lunch ...

果兩個 form 7 男仔帶飯~
我唯有同另一個女仔 and 佢個 fd 食

佢兩個一路食飯一路喷煙......... 癡線 -.-
後日帶飯 = =


下晝...
悶死 = =

個 super 同我講:
係呀我請你返來坐ga ja ~ ( - - )
你快 d 考保險牌啦考左就可以過CPP team~ 冇咁悶~

-.-”””


** 著 suit 返工好熱

3 comments:

鴻爺 said...

HAHA= =
都話叫你第二日就帶飯架啦

鴻爺 said...

都叫你第二日就帶飯架啦
哈哈

Acid said...

我聽日帶~

你以為留完冇返應所以留兩個 -.-