Thursday 15 May 2008

life is still good

哈哈 =]]

尋日著條牛仔裙去in citi bank -.- 我都覺得自己有d過份
跟住個super打來叫我去考保險牌~ 話27號返工... 我已經決定算數~
點知頭先 Man Power 打來叫我19號上去簽 contract...
唔考個牌喇我做幾個月就走 -.- 佢比壓力我先算~
( 8千蚊底薪呀 @@ summer job來講真係好吸引... provided that冇報館搵我做阿四)

and 同一時間華潤打來叫我聽日10點去 in customer service
(我諗唔係收銀果d = = 佢話要 form7 or above 的)
我諗係我個 cover letter 寫得太靚~ 佢忍唔住即刻打來~ XDDD”””
(講笑 -.- 不過我真係覺得自己 d 英文好靚)

and at the same time~
我地間公司好似進展得好順利
多謝兩位好朋友 =]]
希望我地係呢三個幾月可以用我地公司賺到我地三個 ge 第一期學費啦 ^^


我 2+ 希望 JUPAS 都會比個靚 offer 我 =v=


Life
isn't that suck


PS
其實我最想係商台打來叫我去in -.-
我 sd 左CV去 但我諗佢唔會請 F7 fresh grad.
果度10個post有7個都要 degree
兩個要 HD.. 一個要 form 7 = =
冇 degree 真係唔洗指意做記者 -.-

No comments: