Monday 12 May 2008

things to be done

買左六隻碟

1) Match Point - Woodly Allen
2) Casablanca - Michael Curtiz
3) The woman next door - Francois Truffaut

上面三套想睇好耐 =v= 會考完左果個假竟然搵唔到

4) Basic Instinct
5) Nixon
6) The notebook

**

then 要認真睇返呢兩三個月 ge TIME ...
搵 d news 來 brain storm 下...

就算turn out入唔到都好啦
有機會 in 就要 用心做 盡力做 =]]

好話唔好聽 = =
到時浸會冇用... 樹仁都有用呀 -.-

**

我睇書 ge 效率低左

之前四本仲未睇曬

睇來我應該逐本逐本睇

**

聽日去見工

進出口公司 ge 文員

希望請我 :)

**

Calvin 叫我去讀 marketing ..
佢話自己果時都係懶型走去讀犯罪學
最尾 master 都係要讀返 marketing = =

第一) 我唔夠分揀 marketing
第二) 我冇可能 repeat / HD讀 marketing
第三) 我真係唔鐘意讀 Business - related ge 野

No comments: