Wednesday 4 June 2008

無題

今日我開左三張單就停工
唔想再做

下晝新同事 michael 教我 paper 2

臨放工發現自己做錯野
入錯曬 d files
我 feel 到 Kary 好唔 gur
但係阿頭仲係繼續幫我講好說話 
佢咁樣只會增長 kary 對我 ge 唔 gur程度 ...

其實Kary真係唔洗唔 gur = =
一來我拍馬都追唔上佢咁多單
二來我七月都轉去隔離team la~
三來我八月都離開 citi bank 啦 = =
四來我真係根本唔鐘意做sales ge... 所以佢根本唔洗驚我會搶到佢風頭 ...

坐我隔離ge同事叫 terry~
佢好婆係少奶奶~ 超幸福 =v=
terry 密謀一考到paper 4就跳槽 -.-
我諗應該快過我走~



呢幾日好唔開心
成日喊

No comments: