Saturday 28 June 2008

resort to

我記得係 Fergus 舊年教我我先識用呢個 vocab ..

resort to..
當你係最壞 ge 情況下你只可以揀果樣野而又唔可以再衰多次



其實所有對策都已經準備好
出咩成績會有咩結果.. 亦係預計之內


除左等 jupas 之外
其他所有野都可以同步進行
比幾百蚊報名費可以多幾個選擇 
如果樣樣都收 ge 話~ 揀邊樣就可以到時再比較 ...


問題係要點樣過自己果關 ...
如果冇 degree offer 點樣面對自己


原來壓力來源唔係屋企 唔係朋友
係自己


呢兩年來我係大個左成熟左
性格可能溫和左 ( 靚左 -.- )

但依然同兩年前一樣咁唔輸得 ..


我仲未有接受失敗 ge 氣度

No comments: