Sunday 3 August 2008

無聊

歐家南生日快樂呀~~ =v=””””


**


突然又覺得~
22hrs/week 其實真係hea到爆 (i mean 8月)


有好多書想睇
我決定聽日開始跑完步去浸圖書館


始終覺得自己文化修養太淺
尤其自從中四開始 睇書質素每況越下


咩先叫language叻?
grammar oral listening A 曬就叫叻?
(我強調我冇 -.- 我得practical skills有B..
但唔知點解100tutor會同其中一位家長講我UE有A ..
結果我照直同個家長講返並推左個補習~ 大頭鬼唔係咁充的 = =)


我更想深入認識ge係一個國家ge文化


我想四年後..
我ge法文可以好似而家ge英文咁好
我ge英文可以好似中文咁好
我ge中文可以更好再好好好... = =


** 要考ielts = =

No comments: