Friday 22 August 2008

在書架上

執完間房d書...

我將d書分左四類 (唔計教科書)

1) 要攞去捐ge - 呢d書細個睇曬~ 唔會再睇
2) 放入衣櫃 - 睇過曬~ 但又唔捨得dump.. 必要時先去搵佢地出來 (um..我個衣櫃不嬲都書多過衫-.-)
3) 放響書櫃 - 隨時都可以攞來睇~ 值得一睇再睇

4) 放響書檯上面ge書架上 - 呢d書係未睇曬~ 或者要成日睇ge


有十幾本比我放左係書架上
呢d書我稱佢地為 VIP ...

有d係新書同從圖書館借來的~ 提醒我一定要盡快睇曬
有d係我ge心頭好 - 呢d真係鐘意到癲
有d係 "行頭" - 聖經~ 字典同經典..


**


先讀萬卷書
再行萬里路 而後知天下事

2 comments:

Anonymous said...

書 我睇得好慢
現在都少買了很多

因為....家中仍有乎看完的書,,,,


家小.....書多....
好煩惱。

Acid said...

ha~ 可以轉贈有心人