Friday 29 August 2008

中文盲

完全比我個學生令到我唔敢retake CE中文 = =

(升唔到grade曬錢事小~ 到時down grade好魚事大= =)


F2 ge中文我都唔識 = =

中醫ge望聞問切我唔識
文言文ge假借字我唔識
文言文ge借代法我唔識

語譯唔識

我中化閱讀理解攞A都唔識 -.-””


我明明係去教 maths -.-"""


連補三個鐘..
完全無助到要打比momo求救 -.-
個學生話要繼續~ 但我頂唔順 =.=


知識實在太淺陋


**


雖然我英文都好淺漏...


不過對於教英文我真係自信爆棚 = =


一本F3 Comprehension
已經可以同時KO曬5個唔同年級ge學生~
vocab/reading/oral/grammar/compo/listening 一本搞掂 =v=




btw
係學生ge英文功課度見到一句:

"success did not come without sand and stones"

No comments: