Wednesday 3 September 2008

重遇

尋日同gary一齊提早左成個鐘返poly..
諗住去恆生開埋戶口先上堂~ 點知要排隊 = =
我認我係死路癡 -.-””


撞返三個舊同學

case1:
同學:我認得你~ 你姓陸ga ma~!! 你叫陸...嘉慧!!
我:我都認得你 -.- 你唔洗響我全朵~
(然後事實係我記錯佢個姓...好彩我冇響返佢全朵-.-)

case2:
(我比一個女仔眼定定咁望住我好耐)
我:你唔識我ga...
同學:係咩?但你好面善wor~
我:你真係唔識我~
(同學好尷尬咁移開視線~ 過左五秒後~)
我:其實我係咪識你?
同學:你係咪 acid 呀?!
我即刻話:係呀~你靚左好多所以唔認得你!

... = =


身邊ge新同學同我講:你識得咁多人ge?
我話:因為我轉過好多次校...


太多過路人

莫講話我以往少去記住佢地ge特性同喜好
甚至連認名認樣都有disorder...


係我冇用心..

識得人多唔代表朋友多
朋友多唔代表keep得耐...

以前我誤以為自己交朋友要有要求
其實咁諗大錯特錯


諗返以前真係覺得自己好蠢
識人ge機會咁多~ 交朋友ge機會居然屢次放過


**


poly有好多 $50 上成八堂咁多ge language課程..
就到時間一定要學 = =

等知道批左幾多grant loan之後我就會減輕手頭上ge補習...
我唔係工作狂.. 搵錢係"必要" .. 但我搵夠就夠

(比個CE誣衊我乜都講錢.. 超無奈
事緣我幫佢改文~ 佢態度極差~
於是我就話你唔係我學生我唔洗咁勞氣~ 佢就以為我貪錢
其實我係免費幫ce同al改文架囉.. 不過揀人來改~
叻過我GE唔敢改~ 太差GE唔識改~ 態度唔好GE唔想改)



體驗生活同盡情學習好緊要..
如果一個星期有10日你話幾好~ 好多野想學!!!

No comments: