Sunday 5 October 2008

"真" 開心

acid,
我成了名嗎?如是者說,那我還未名時互聯綱仍未流行,所以找不到我資料。
你幾年級呀?如果未進大學,千其不要唸新聞系呢!選些可以訓練思考的科目吧!

<< from 張翠容 (香港唯一ge戰地女記者~ BBC駐港特約記者..)


我冇期望過佢會覆我... 而且覆得咁快..
睇佢d書ge時候~
佢果種追求"真"ge態度以及對重要但被遺忘ge事實ge focus已經令我錯愕
(香港竟然有咁有passion ge女記者..)

今次~ 佢ge謙虛同親切更令我感動
可惜我miss左佢上星期六響天水圍圖書館個talk..


真係好開心..
慶幸仲有野可以令我由心底笑出來..


bachelor of journalism我冇料讀..
呢個係我改變唔到ge事實.. (master of journalism? 打好根基再講廢話吧-.-)


但新聞記者我一定要做

No comments: