Monday 27 October 2008

食得是福

呢排個 blog 死氣沉沉
我諗係我寫 d 野悶左~

係時候刺激下瀏覽人數 =.=

**

識我 ge 朋友都應該知道
我唔買名牌 但永遠都唔夠錢用 -.-

除左搵得少同學費車錢貴之外~
最大 ge 原因係太為食 = =

值唔值嘛 見仁見智 la~
 
poly canteen同 hall canteen 係就係平 (相對地)
但唔似港大中大 (其實佢地去西環同沙田都方便ge~)
紅磡咁方便~ 行兩步就到尖沙嘴 
冇理由餐餐去canteen唔周圍搵好野食咁對唔住自己... =3=

有冇食過用老火湯底唔加味精 ge 車仔麵?
加埋鮮切檸茶同即燒雞串都係 $26 埋單

仲有有厚切洋蔥粒夾心ge漢堡包
貴過M記都抵呀 -3-

聽講附近仲有間叫老坑火鍋ge地方d湯底好得~
搵日去試下先 =v=

今後會將我覺得有好野食ge地方影相post出來同大家分享

然後 要狂減肥 =.=

No comments: