Wednesday 19 November 2008

美麗人生

想搵人同我一齊睇 <<美麗.人生>>
係鼓勵d人唔好墮胎的

我成日都話 
兩個大人要開心要點都好 唔好搵個bb來較飛
呢個世界有樣發明叫安全套 而且平過墮胎好多

我有兩張coupon
不過呢個唔係重點 重點係我想睇
如果冇人陪我就自己睇 -.-

**


呀媽:姑姐問你有冇拍拖wor~
我:冇
呀媽:快d mark返個好男仔呀~ 不過唔好蝕底比人呀~

我: ........



我想講
1) 我mark過 ge 個個都好
2) 重要ge唔係有冇"蝕底"過 而係有開心過傷心過痛心過


***

No comments: