Sunday 8 February 2009

Get in lane, keep in lane

Get in lane, keep in lane


成日搭車都會見到呢兩個指示牌
中文係 選定行車線 / 不準換線

*

尋日睇Marley & Me
隻狗整到我喊 -.-
(事實上我睇親貓貓狗狗都喊~ 包括加菲同叮噹)

不過我今次想講個男主角

佢一直都好想做記者
但係偏偏佢寫專欄可以令到份報紙好賣得
於是比人調去做專欄

佢一直都好羨慕佢個同事
每次見到佢同事寫ge頭條報導佢個心都好唔舒服

終於有一次佢轉左去間大報館做記者
但係佢發現其實自己寫野係好有個人風格
佢ge才華係適合做專欄多過做記者

*

當我地 "get in lane" ge時候
其實往往係按照自己想像中ge野去做決定

我從來都未做過記者
(明報校園週刊都未做過~ 學校校報果d唔算la~)
又點知道自己真係鐘意做同做得來呢?


不過有好多野唔試過真係唔會甘心

同埋 
唔一定要咁早 keep in lane...

4 comments:

RYAN said...

i dont know much about ur talent but one thing for sure: u r talented!
and even if u were not made to be a good reporter u were definitely a good 'columnist' considering ur philosophical entries around here... :)

Acid said...

邊有columnist用口語寫野 -.-

Anonymous said...

自己既才能同鐘意既野唔配合其實真係幾慘
我都想我係ARTISTIC既野方面可以有好好既才能

Acid said...

-.- 你會愛上medic的~ 信我