Tuesday 3 February 2009

終於去左UST

星期日心血來潮被朋友引誘左我去左科大 "玩"
從來未去過 -.- 亦冇諗過會去


我去CU HKU BU 同City都只係要一個鐘 -.-
poly耐少少... 70分鐘~


但UST就要 100 分鐘
火都來 -.-


不過果度ge鐵板晚餐真係幾抵
飲茶都係
同埋宿舍超開放


唔嫌遠ge朋友可以諗下~

不過要留意ge係~ HKUST係一間男校



返屋企果時撞到 Jacky Lee
原來佢去左CU social work
以佢ge成績竟然背棄 journalism -.-


而家諗返~
三大ge虛榮真係咁重要?!

2 comments:

SS said...

親身經歷....
大機構篩選機制....
三大以外大學為OTHER....
可以選OTHER就會被自動篩走....

Acid said...

好奇一問:Yale算不算other?
我的重點不是要嘈你們這些讀三大的人..
只是那位舊同學自稱要做記者的...
我自己的成績讀不起傳理系..
我不明白為甚麼他夠分讀都要去中大讀social work