Monday 23 March 2009

Free Press ?


城大學生會印六四特刊遇阻 評議會指影響校譽 派發會惹混亂

【明報專訊】六四事件踏入20周年,城大學生會編輯委員會打算出版六四特刊,於六四燭光晚會派發,但疑遭負責監察學生會的評議會以「派發特刊敏感,擔心引起混亂、特刊影響城大校譽」等理由反對,更涉向編委會「閂水喉」,擬不通過其財政預算。城大編委會最快今日與其他大學聯署反擊,將聲明貼上大學民主牆,向評議會施壓。城大編委會和評議會均拒絕回應事件。





津國第一夫人免遭起訴 被毆記者:港府蒙羞 律政司聲明指有外交豁免權

【明報專訊】津巴布韋第一夫人格雷絲(Grace Mugabe),兩個月前於香港當街打傷拍攝她的英國記者,雖然香港警方掌握足夠證據可以將她送上法庭,但律政司昨發表聲明,因格雷絲有外交豁免權和不受刑事檢控的特權,決定不予以起訴。被打英國記者聲稱決定「令港府蒙羞」。

今年1月懷疑被格雷絲打傷的英國《星期日泰晤士時報》攝影記者瓊斯(Richard Jones),得悉格雷絲享有外交豁免權後說:「我感到非常失望,但不感到意外。」他聲稱﹕「香港政府容許一個人在街上毆打新聞從業員後不用負責,這實在教港府蒙羞。再者,這是一個新聞自由傳統根深柢固的城市。



突然諗起九七年

所有報紙頭條都報導d人點樣熱烈慶祝香港回歸

蘋果日報就只係用左一個 banner heading:
<<香港人信有明天>>



如果香港仲有自由...
如果香港人仲關注自由...

**

尋晚同一個讀緊journalism ge朋友傾計

佢係想做政治新聞的
我問佢會唔會做做下記者去左做政客~

佢話:
現在會很怕幹了很多年記者都無法達成目標
有時要站在自己的角度去想,究竟傳媒是否真的可以幫你達成夢想




"..回憶這理想不夠理想
沿途逛世間一趟只有向上

關注遠方得到讚賞
但是我哭以巴開火很牽強.." (披星戴月 張敬軒)


好多時我都會失落 會灰
因為傳媒並不能夠幫我去實現d咩偉大理想
咩平反六四 咩反對以色列"合理"暴力行為


或者我堅持ge理由係膚淺得 "只為想知天下事 只為逛世界"

就算唔報得 起碼自己都會知...
起碼自己係真真確確深入咁去知

2 comments:

Anonymous said...

我一直都覺得香港既新聞自由係愈來愈少
我估其實係中央施壓掛...

可能我咁唸會好膚淺...
不過你都知大陸最興咁架啦~
損壞國家形象既新聞就ban, 最憎!!!

Acid said...

城大六四都算la~ 預左...
但係津國夫人不被起訴果件事真係o嘴