Friday 24 April 2009

小角色.易學難精

小角色如我

沒有在 super brand 中學畢業的 "上流"圈子
沒有 "A"光熠熠的公開試成績表
也沒有可供我去遊學的幾百萬家底


如果根據叔本華百多年前的女人論
像我這樣的一個小女子要 "出人頭地" 就唯有嫁個好老公了

但最重要的問題是
我沒有沉魚落雁之容



**

法文 catch up到~
好開心 =]] 如無意外我唔會再走堂

買左d西班牙文自學書
暫時未敢報 course住 驚handle唔到

八月考普通話水平試~ 希望至少有一級乙等
仲未夠膽去考Ielts -.-

如果我識曬以上四種語言
駐乜記者我都做到啦~ 哈哈

我對"識" ge要求只係溝通到同寫到
因為我志不在翻譯

language
從來都係易學難精 ...

No comments: