Monday 4 May 2009

偏心

撇開政治人權和我公開考試中文科的分數不說
我還是偏心中國的


單單是她的語文
已經要比世上任何一種語文漂亮

「故」事,是以往的事,充滿真實感
這種真實感,不知道英國人能否從 "Story" 這個字中感受得到


**


或者bilingual比人ge感覺好 "東不成西不就"
中文唔夠中文系叻,英文唔夠英文系叻,翻譯又唔夠翻譯系叻 -.-

hmm...
係 ge,本身已經唔夠人地專業

仲要自己走去學埋法文
仲要不自量力咁準備學埋西班牙文
到頭來盞 "周身刀冇張利"


不過 我又覺得
Poly舊年新開得呢個學系 自然有佢 ge 道理啦
我相信冇價值 ge 野市場係唔會開設 ge ...

佢ge價值可能就係在於 "乜都識d" 掛



咁 我想做記者 je ...
四種語言都識d~ 即使唔係 expert都好
對我來講都冇壞ㄚ...



呢個世界需要專才
亦都需要通才


睇問題目光唔好太狹窄好 ...

No comments: