Tuesday 5 May 2009

回憶

All my best memories
come back clearly to me
some can even make me cry
just like before
it's yesterday once more


facebook有史以來最有意義ge test...
"你有幾認識 K lee" ... 大家快d去做


it reminded me all my best memories in those days

我記得日日行善德小徑果種辛苦程度
但係不時會諗起K Lee果個香氣花園野餐故事

我記得係麗儀將我由一隻唔敢講野ge "um春" 訓練到而家咁口齒伶俐

我記得同M一齊走村姑堂被記小過~ 之後反而中意左村姑

我記得曾經年少無知口出狂言得罪唔少人

我記得KK帶我地出去比賽但係我地果年只係攞第三

我記得有次專登去小熊國睇chior~ 其實係想見負責彈琴ge佢...
然後用菲林相機偷拍... 一年之後佢知道左 =v=

我記得成班同學響side gate食飯~ 我地發明左開麵蓋ge簡單方法

我記得同karman佢地一齊印T-shirt
件衫我到而家仲著緊

我記得當年美術堂錯過左一段再冇機會萌芽ge小感情
(果時太遲頓 -.-)

我記得希叔叔響 chem lab大叫:i am the king of the world

我記得CK Wu 從來唔帶書來上堂~ 招牌動作係fing mic




仲有好多好多
如果我可以再年輕一次就好

2 comments:

M said...

"我記得希叔叔響 chem lab大叫:i am the king of the world"

哈哈 呢個真係好經典
諗返起都忍唔住笑 XD"

Acid said...

係 =.= 佢仲要係無lala~ 冇預兆之下咁樣做 -.-