Friday 8 May 2009

生日快樂 =v=

21歲了

祝自己生日快樂~ 同埋bosco生日快樂~
佢同我同年同月同日生的~ haha -v-


多謝用任何方式正日(即係今日)同我講生日快樂ge你地 =]
(未講果d快d講~ haha)

多謝某幾位七號已經以為係我生日ge你地 -.-”””

多謝有諗過同我後補慶祝ge你地 ^_^ 太有心~


今晚冇慶祝~ 因為聽日仲要考試
但係我超開心 


繼續溫書

3 comments:

bestain said...

HAPPY BIRTHDAY MY DEAR FRIEND=]
我今日先發覺原來好耐冇睇你日記囉-__-
因為唔知點解你個WEBSITE係我個IE度消失左
一直都唔為意= =
不過我已經一次過睇返晒-3-癲左

SS said...

而家先講...太遲嗎...
anyway....
happy birthday....

Acid said...

bestain:
-.- 我次次睇你d週記都會癲左

SS:
多謝~ ^^ 有心唔怕遲ma~