Friday 5 June 2009

特寫

correction:

係~ EDC係用 "indefinitely"
又來多次英語一分鐘先 -.-

indefinite - adj.
1) not clear
2) not fixed

indefinitely - adv.
1) for a period of time without a fix end
eg. You can borrow the book indefinitely.
即係話你可以無限期借用呢本書~ 但係我五分鐘後要收返~

2) in an indefinite way
eg. He expresses himself rather indefinitely.
即係~ 唔洗我解la~ 咪即係講緊陳冠希自己囉~

佢英文真係~ 咁都比佢食到字~
唔做語言學家浪費曬!!


**

六四集會
警方話六萬幾人 - 佢地係咪唔識數手指 -.-
洗唔洗整個數學一分鐘?


有冇 15 萬就唔知~
不過我現場所見一定過 10 萬
足球場裝唔曬~
出仲有三份之二ge人係度行行企企~
可能警方淨係計球場入面果d -.-


唔講今次集會有幾煽情~ d人咆哮得有幾激動

淨係講客觀 ge 事實同數據~
集會ge人有老人~ 孕婦~ 傷殘人士~ 外國人~ 學生~ 嬰兒同

facebook upload左 5 張相
你地知我不嬲都唔多 upload相 -.-
今次都唔例外~
排山倒海ge人群唔需要我來做見證~ 蘋果日報大把

輪椅同孕婦我冇影~ 好似唔太尊重人咁
我最主要係想分享下隻狗...

連狗都識得默哀 識得尊重六四
我地偉大ge政府 應唔應該被攞來同隻狗比?

No comments: