Wednesday 17 June 2009

支持

作為好朋友
我一定支持你

你今次又變得成熟左

但係請你唔好自閉太耐...
冇人可以完全唔得罪人...
我最驚ge係你因為怕得罪人而變得沉默...

沉默ge bestain 唔係 bestain

i love you as i always do =]]

**

我唔介意比人串
有時犧牲下娛樂大家其實幾開心

但係如果比同一個人接二連三咁去串 + 人身攻擊
我會覺得冇癮
不過我通常都唔會用口舌去還擊 
就等如人地講粗口鬧我 我唔會用粗口鬧返佢
唔係因為我唔識 而係我冇必要為左冇品ge人而冇品

仲有就係~
其實我叻在串左果個人佢都唔知我串緊佢 -.-
果下爽

**

今日我懶自信咁同法國人講法文 -.-””

No comments: