Thursday 2 July 2009

冇癮

今日去做 gym
原來一路睇書一路踩單車機時間過得好快

起初做 gym 係為左想減肥同埋操 fit d第時可以做記者
但係不知不覺間我竟然鐘意左做運動 ...

而家我做兩個鐘 gym 都唔會覺得辛苦~ 哈哈
(可能你地覺得兩個鐘好正常... = = 但係我係之前果21年都冇郁過ge生物)
同埋做完運動之後焗桑拿係一件非常 relaxing ge事 =v=


有人話去做 gym 係曬錢同曬氣
因為好容易可以做到戶外運動~ 同埋會平d


但其實 $500 半年
人地買兩對鞋都唔止呢個價啦


咁當然我一d都唔抗拒戶外運動
有朋友約我通常都會出席



**



點解一定要所有人 ge 生活方式都同你一樣
而人地有唔同 ge 方式就係錯?

2 comments:

SS said...

兩小時GYM包括器械嗎...
是的話很厲害....
我做一小時已經感到累...

Acid said...

包括一d收線條ge機
但係當然我做果d係比較輕鬆的
你地男仔做果d可能肌肉性強d~ 所以會吃力d