Tuesday 14 July 2009

品味咖啡

無線早兩個月 22:30 有輯 "品味咖啡"
陳豪做主持 嚐盡世間最好ge咖啡


原本我對陳豪冇乜好感 亦冇乜反感
睇呢輯特輯時亦只係覺得佢講意大利文好搞笑


但係當我前兩日見到佢幫 McCafe 賣廣告
即刻唔鐘意佢


即係如果佢係一個普通藝人
我覺得冇問題~ 都係搵食je~


但任何一個對咖啡有品味ge人
-- 佢響品味咖啡sell到自己係一個咖啡達人咁~
(唔好講到品味咁高尚~ 就算只係有少少要求都好)
都應該會憑良心拒絕 sell McCafe囉 -.-


我從來未試過響空肚ge情況下飲唔曬一杯咖啡
-- McCafe係第一間


佢簡直係侮辱緊 d 咖啡同埋欺騙左廣大市民 -.-

1 comment:

BESTAIN said...

其實好多時果D食家都幫D唔好食既野賣廣告
我覺得D餐廳係比D異常高水準既食物果D代言人 HAHA
所以佢地先會肯賣廣告
不過陳豪唔知係咪真係識COFFEE呢?HE