Saturday 25 July 2009

書展之二

尋晚去左書展

買左一本自助旅行書
一本英文練習 (比學生做果d)
仲有陳豪 ge 咖啡書

買果時覺得好抵~ 因為 total平左八十蚊
不過原來扣除門票同車錢之後係冇抵到 = =


我原本想買林夕果本人情世故
不過我記得歐家南好似有~ 就唔買 -.-

陳豪本咖啡書有學生證有七五折
仲送一杯捷榮咖啡~ (專門店果d...未試過~ 搵日去poly順路試埋)
本書超靚 ...
我決定睇完本書先決定討唔討厭佢 =.=

3 comments:

BESTAIN said...

係冇-,-
不過我想買!!HAHA
為左你我遲D就買啦-3-HOHO

Acid said...

你果本係原來你非不快樂?

BBESTAIN said...

我係冇囉= =
不過我之前係想買原來你非不快樂HAHA