Monday 6 July 2009

Quote

From Mondy:

曾經有人說平行線最可怕,因為它們永無交集
可是我認為最可怕的卻是 相交線——
明明他們有過交集
卻總會在以後某個時刻相互遠離而且 越走越遠...

─from dragon.


**


我記得中六時曾經補過 Ken Chan -
冇錯~ 係physics... = =
果時佢教緊 wave ...

話兩條wave迎面撞過之後~
會產生 xxxx (我唔記得左個名 -.- 你地話返比我知)

意思即係會有高潮之類咁啦... 即係個 wavelength 定唔知咩會高左 -.-
(拿~ 抵我 drop physics... 連名都唔記得)

但係相遇過之後就會變返平靜~
大家各自向相返方向繼續行~ 互不影響


果時聽完之後好有感觸
就好似 mondy 個 quote 一樣




命運暫且的交錯
在最後 都化作烏有
但那刻曾實在華麗地邂逅


早發生過 不阻你繼續走

5 comments:

BESTAIN said...

係會相消干涉或者相長干涉
DESTRUCTIVE/CONSTRUCTIVE INTERFERENCE
係個AMPLITUDE會加埋或者相減
而2個WAVE獨自地係唔會被影響

Acid said...

係啦~!! 就係咁~ = = 你講我就記得啦~

Anonymous said...

hi! 我係之前你幫我補過1堂英文作文果個mini 女仔! :)
之前補補下冇補, 真係唔好意思!
因為果段時間咁岩有d 事... 之後因為隔得耐左, 唔好意思再搵你... =.=
我係mini 到搵到你呢個網, 想多謝返你:)
我writing A 左:D
多謝你果堂既教導!:)我果篇文, 都有跟返你教果個flow :) Thank you :D

易楚 said...

哈哈 drop左之後真係咩都唔記得 哈哈!!

Acid said...

Nico:
我記得你~
你writing A左我好開心:)
不過我都冇幫過你d咩 ^^
你會讀咩科呀? 希望再有機會見到你la~
all the best for you

易楚:
係 = =””
我兒家淨係記得英文中文法文 -.-