Tuesday 11 August 2009

恐怖日

我今日搭巴士返屋企果時遇到個好恐怖ge人

隔離個中年男人學葉wing c 做指揮
一時又好似obama咁擺pose
跟住又寫下字

我開頭以為佢練 presentation la

點知佢突然將隻錶癡住自己隻眼
另一隻手係咁 dup 大比

仲要佢個腦係唔可以同時有兩個function = =
佢聽電話果時好正常
收左線之後無啦啦同我講:頭先講電話落唔到車添

嚇死我= =


**


之後仲有件更恐怖ge事

我去超市買薯片la話說

咁我生平最驚就係蟑螂
見到佢地我會垂直跳高3米

咁當我一拎起包薯片有隻半個拳頭咁大隻ge甲x 以極速lan左出來

咁我梗係第一時間尖叫加逃走啦

跟住我見到個女職員gam生整到佢半生死之後
徒手 --------- 係徒手
拎起隻野ge觸so 係度fing下fing下...........................................................

No comments: