Thursday 27 August 2009

上癮

我個人對校園驗毒計劃有所保留
畢竟 身體係私人的


但係我覺得奇怪ge係
點解政府d宣傳片可以拍得出吸毒者吸毒後ge果種 view?

我當你明白果種感受~ 但係第一身望出世界ge果種境況
導演同攝影師 suppose 係冇吸過毒~ 應該唔知先係...
咁佢又點知吸完會有佢地拍ge果種 view呢 = =


我諗起 "子非魚" 呢個故事 -.-


**


有好多野上癮都有害

但係如果運動上癮
就會達到一種 runner's high ge境界

我成功達到左果種境界~
即係本來suppose自己去到某個時間會get tired
但係捱過左之後 就會想繼續落去~ 唔想停

我諗
除左有唔小心整傷 ge 風險之外
應該安全過 take drugs掛 ?


都係減壓 je

No comments: