Tuesday 15 September 2009

脂肪 =.=

我發現左一樣好令人興奮ge野 -.-

就係我兩邊小腿果舊陳年硬脂肪而家變到 "林bei bei" ...
準備比我打散~

wakakaka
我都話架啦~
做運動減肥先係王道~ haha


仲有仲有
尋日 hall canteen 竟然免費派蕉...
太健康 -.-
我食左麥皮蒸肉餅...

我戒左朱古力之後~
而家有排dove放左係我檯面成兩個星期
我都冇諗過要拆開佢

睇來我如果下定決心戒埋薯片
我真係會好健康 -_-

1 comment:

BESTAIN said...

我都有3排3角朱古力放係雪櫃成個月
但係今日壓力爆燈立即破戒= =FUXK