Tuesday 5 January 2010

DOUBT MY DOUBT

呢一年半以來 背負住讀書唔成ge罪名 銳氣被挫光
高中時期ge所謂性格亦要被重塑
於是我曾經嘗試過用正常人ge思考模式生活

走堂 唱k 買衫
只要我食得好 住得好 嫁得好
所有政治 社會 民生問題一概與我無關

甚至有一段時期我日日推翻自己多年ge理想
諗住讀完語文出來可以做marketing
搵夠錢就去旅遊

但原來我唔得
唔同媒體渲染ge社會議題 依然可以觸動我個心
有時甚至會有眼淚想湧出來ge感覺

或者我前世就係果d最容易被希特勒煽動ge熱血青年

或者我自己讀語文 但卻resist唔到傳媒語文ge威力

又或者我根本就係注定要從事為恐天下不亂ge傳媒工作

No comments: