Monday 17 May 2010

我所愛的香港

呢度
係我所愛 ge 香港

你問我
海防道街市熟食檔入面合香園ge奶茶有咩咁特別

我唔識答

如果 用純粹味覺ge角度來講
我會話: 佢唔夠滑... 同埋少糖

如果 想響fb引起哄動... 令人 "woooo"
我會話: 因為同你一齊飲~ 所以好特別

其實

興記煲仔飯唔好味...
因為飯身太"lum"~ 同埋豉油唔夠甜...


但係
d野好唔好味 係睇下 "係邊度食" 同埋 "同邊個食"


我食得開心
係因為忙左成個星期
星期日有個朋友陪我周圍搵野食

我食得開心
係因為 香港 仲有一息尚存ge人情味

我食得開心
係因為 香港人 仲有一份對回憶ge堅持



呢度
係我所愛 ge 香港

我講廣東話 寫繁體字 聽陳奕迅

頭果22年
為左一個學位 為左一張入場券
忽略左太多野

到而家 終於
得閒去望一望 我所愛ge香港

係呢度
我望得見我ge回憶


但係
我ge將來呢??


如果有一日
我對香港 失去熱誠

我仲會唔會

覺得從南ㄚ島望上去ge月光

特 別 靚 ?

No comments: