Sunday 9 May 2010

my happy birthday

一份禮物
兩封email
三個電話

四個朋友出席ge生日飯

同埋
無數個facebook/msn/sms祝福

我 好 開 心 ^_^


特別係
今晚 真係 好開心


1) 我以為chung真係諗住同我去挑戰極限~ 於是事先食定粒胃藥 -___-

2) 我已經遲左到~ 但打比jenna佢懶神秘話自己on the way -.- (佢住太子... 我地約mk... 行路都到啦 -.-)

3) 之後chung響地鐵站食住繽紛樂出現... 太奇怪

4) 點知原來係帶我去cafe... 我粒胃藥白食 -___-

5) 之後連 cafe 都有得 "打邊爐"...

6) 同埋有吹唔熄ge "蠟燭"

7) Grace Li出現 =]"

8) 竟然有蛋糕 =v=

9) 終於... 揀左一個願望許... 希望會成真啦~

10) 病緊ge Dennis Chiu出現左.... 我真係好開心 =] 唔識比反應


如果 以後
年年都咁開心~ 就好lu~

=]

No comments: