Tuesday 22 June 2010

一日未搬 一日都撐你

前兩日同朋友爭論

朋友問我又插政府又插泛民咁仲插剩邊個

我插剩呢個...

我響九龍東返工
九龍西返學
放假行港島
住新界西

我唔睇電視
但響電視見得最多GE係社民連

但落到街見得最多GE係佢...

佢唔支持民主黨改良政改方案

佢用自己GE一票實實在在去反對

但佢唔會鬧民主黨出賣民主


何俊仁我唔知
但司徒華78歲生CANCER都去六四集會
點樣出賣民主

妥協 係唔妥
但如果妥協就係出賣民主
未免言重左

民主黨唔DESERVE呢個指控

痛心疾首呢四個字

佢留比六四

馬草泥高呼緊 "你民主黨已經唔再係我地泛民GE一員" GE時候

佢 爭取緊最低工資 最高工時

要爭 佢論資排輩數支持者都爭贏社民連同馬草泥

但佢冇爭


佢冇為自己政治地位諗
佢時時刻刻 為緊打工仔諗


李卓人
佢唔係政治家 佢做實事 佢安靜
但冇人夠膽話佢只關心民生唔關心民主

新界西GE朋友

2012 希望你地識揀

我一日未搬
一日都會繼續投票比佢

No comments: