Sunday 25 July 2010

關於思考

呢排用少左腦袋




其實諗深一層
我係想去中國/印度交流遠超於歐美

唔關旅費同language事

而係
點解有兩個正在/將要崛起ge國家擺在眼前唔去探討
而要追隨潮流想要去一d "熱門" 留學地區?

諗通左之後
下一步係要付諸實行

**

呀 仲有
大學生 "必做" 五件事: 拍拖 上莊 住hall part time同走堂(定讀書?XD)
我仲有住hall同上莊未做

不過諗返起jim rogers果句 "必做" ge事可免則免就想笑...

其實做唔做ge關鍵係在於究竟我想唔想做..
而唔係我需唔需要去做

我最想做ge野:
1) press committee
2) drama so編劇

因為我記得miss lam話過
我適合做編劇多過記者

我想係畢業之前證實一下係咪真

No comments: