Monday 29 November 2010

新承教小記

陣間要test...
但都係要drop一篇note先 -_-

日前有幸被選中去教六個由內地來港ge研究生學廣東話 (中途有一個undergrad插班)
畢竟係第一次教學歷比我高ge人
當中仲要有四個係同我同department -- 即係languge人
教左六堂 驚足六堂
好彩 得到ge feedback都係唔錯ge

尋晚同佢地去左愉景灣食飯
美其名為學實用廣東話
事實上係趁機relax下~ 講ge~ 都係普通話 -.-
冇乜野比得上 美酒 佳餚 靚景 同好人

成晚氣氛過份地好
講過太多野 印象都唔係幾深刻
畢竟 快樂 係屬於當下的

但有一小段記得好清楚:

michael: 李揚~ 你都大三了吧?
李揚: 嗯!!
michael: 快大四了吧? 快畢業了吧?
李揚: 嗯!!
michael: 我還真羨慕你的!!
李揚: ar?
michael: 都快畢業了人還是那麼單純~ 我告訴你ar~ 你人這麼好還是留在香港好~ 不要回大陸去.


***

因為夠錢交學費ge關係...
我一次過推左四個補習學生...
有學生話唔想我唔幫佢補習... 唔想要第2個補習miss...

我好內疚...
但我同一時間真係handle唔到太多野
補習都係為賺錢 賺錢都係為生活
無謂令自己生活得咁辛苦...

我想留多d時間 做我鐘意做ge野
青春 係應該浪費響美好ge事情度多d...



當然... 我都鐘意做學問
鐘意研究我感興趣ge課題... (transltion最好.. linguistics真係免問...)
亦都好鐘意同人share

如果二十年之後有機會ge話
我好想試下做客席講師
或者 language tutor

但唔係補習老師 =0=

No comments: