Tuesday 15 February 2011

留白

唔高興
做緊ge野同我想做ge野相違背

做傳媒應該有果句講果句
但我做緊ge係自我審查
______________________________________________________________.


我做緊ge係____________________.
_______________________________
_______________________________
_______________________________
然後明明好想解釋但只可以食死貓

唔高興

唔高興

唔高興

唔高興點解世界上太多人硬要IMPOSE自己ge一套落人地身上
然後用盡所有力氣證明佢活得(做得)比你好

唔高興

唔高興我能力太低
低得無法改變以上一切ge不滿



"_____________________________" 為自我審查後的留白

No comments: