Thursday 17 April 2008

賜我力量 -.-

momo厄人ge = =

其實幾好飲.... 唔係咳水味 -3-
我未飲過咁 "好飲" ge咳水
大家考phys同通識 ge同學仔快d試!!
不過100ml好喇~ 150ml我驚頂唔順 -.-
好大壓力~ 尋晚冇飲咖啡... 5點先訓得著
冇左科pure做後盾真係好驚...
勸喻各位師弟妹要好好讀數...
我唔想讀nursing
comp都好過nursing -.-
對住數我會暈... 但對住 bio 我會死
求下BU真係要比我去 interview
考完即刻準備兩篇新聞評論~ 一中一英
同埋"抄"返曬以前所有見得人ge文章出來 = =
唔講大家唔知~ 我 form 1 已經有文上過東方 -3-
加油

No comments: