Tuesday 15 April 2008

Close file

開始明白點解大人話中學拍拖唔好...

大家望 ge 方向都未定...
點一齊行落去?

但都係一種經歷來ge...
試夠 ......... =]] "並不很悽美"


可不可以安排我遇上一個與我理想一致的人
在這之前 不要讓任何人對我有非份的 好 ....

我受不起






我想要一張來回機票

點解 ant又有 karman又有...
一個日本 一個英國...

點解我冇 = =

2 comments:

said...

有雖然係好,但吳知點用又係另一個煩惱

Acid said...

哈~
都成20歲人啦~ 獨遊其實幾正~
除非屋企唔放心
不過你係男生應該冇問題掛 -.-

余光中先生話過:"只要承受一點點寂寞~ 便換來莫大的自由"

我唔知儲唔儲到咁多錢
同放榜之後仲有冇心情 -.-
如果唔係真係想整返張