Monday 14 April 2008

Restart...

一書兩用 = =

好彩果時考完會考冇dump到... AL用得著
讀到癲~ 一路讀一路覺得作孽太深 -.-
睇來真係要守五戒十善.........................
我諗我前世應該修唔少福 -.- 次次都跌我唔死~
希望今次順利入到U...
我一定會好好讀書 回饋社會~ 繼續積福 -3-
BBA於我如浮雲也~ 我唔同你地爭崩頭 -.-
索羅斯話齋讀史讀哲都唔讀商....
你就算唔比新聞系我都唔緊要...
求其比個語文系我咪算囉~ 中英德法日都冇所謂 ga~
人文學社會學都殺你...
我無非都係想修身齊家 ... 然後為國為天下je ...
自問一d都唔貪 = =””
拜!!! -.-

No comments: