Wednesday 7 January 2009

鬧人post

易楚話我鬧人好勁 =.=
叫我幫手鬧下一個朋友 ... 哈哈
(唔洗諗喇~ 係你喇~ 自己對號入坐啦 -.-)


咳咳.. 咁我開始la:

張某人話佢一個月唔計食飯搭車只係用 < $500
我覺得合理

錢係要搵亦都要洗
但係用曬d時間去搵錢就唔係太值

用曬d時間去搵錢來cover "不必要" ge開支就更加唔值 ..

八百幾蚊ge鞋我唔會買
但係二千蚊ge法文課程我會報


因為我寧願而家儲多d錢同多d知識
第時住豪宅同供仔女讀貴族學校

2 comments:

Anonymous said...

唉..咁多日都仲係冇人對號入座既!??

Acid said...

= =
係wor~
有人對錯號 -.-