Tuesday 6 January 2009

只要為我好

要是日後幸福得 表露出我愛你更多
便難像今天這麼緊我
趁現在盡量好好 享受當你愛我更多
若同時回頭對你更好可有這個結果

只要為我好 多委屈你都做
多增加你苦惱 你卻更加醉倒
肯一切為我好 也許因你不知道
我對你的妄想 可數到老



**

千嬅d歌首首我都鐘意
但有好多都冇plug過 =.=

我最鐘意果十首
(10首入面有8首都係林夕寫ge -.-)


- 只要為我好 (林夕)

- 冰點 (林夕)

- 如果東京不快樂 (林夕)

- 假如讓我說下去 (林夕)

- 笑中有淚 (林夕)

- 煉金術 (黃偉文)

- 處處吻 (林夕)

- 舊地 (何秀萍)

- 亦舒說 (林夕)

- 別阻我開心 (林夕)

2 comments:

said...

- 假如讓我說下去 (林夕)

- 笑中有淚 (林夕)

- 煉金術 (黃偉文)

我最愛呢三首
但其實《楊千嬅》同《小城大事》都好好

Acid said...

你講呢兩首我都好鐘意

其實我好辛苦先挑選到十首出來 = =
因為太多好歌 =v=