Monday 5 January 2009

touching moment

"我唔介意年年冇獎攞都照來~
我唔介意比人話中女的祈禱~
我亦都唔介意首歌要播~ 你唔好圈我~
我有好多要多謝~ 唔知要等幾耐"


佢從來冇攞過新人獎
就算 04 年 "小城大事" hit 到連張學友開concert都要唱~
"電光幻影" 成為第一張女歌手唱片攞最佳銷量...
佢都攞唔到最受歡迎女歌手 (我唔知果年容祖兒憑咩攞)


我因為咁
而罷睇左TVB頒獎典禮幾年


今年唔知點解~ msn問完bestain睇唔睇之後
會走去睇 ...

可能呢d就係千嬅fans ge心靈感應 -.-


**

坦白講

古巨基攞男歌手真係有d o 嘴 -.-
雖然 <<眼睛不能沒眼淚>> 係首好歌 ..
但佢都冇感情 = =

不過佢多謝 Lorraine 果下真係幾掂
比著我都 lum =.=
希望佢快d結婚


然後

亞太女歌手我諗住應該係比千嬅la~
話曬都係一線~ 又重新簽返無線...
呀 sa 冇左呀嬌點都要收返兩年皮先~
呀 kay又未夠班...

咁今年都係得容祖兒同千嬅爭ge je

當宣佈容祖兒攞亞太區果下~
容祖兒自己同我都失望到膽都甩 -.-

我心諗:
唔係女歌手比謝安琪呀嘛? 所以先要比個亞太區 Joey ...
唉... 千嬅爭下氣好冇 ?!!


點知最受歡迎女歌手竟然比千嬅


我真係感動到喊左

雖然其他人會覺得TVB分豬肉
但至少證明左千嬅仲未麻木....
佢果三分鐘多謝入面喊左分半鐘
然後講果d野 真係好感動

"我唔介意年年冇獎攞都照來~ 我唔介意比人話中女的祈禱~ 我亦都唔介意首歌要播~ 你唔好圈我~ 我有好多要多謝~ 唔知要等幾耐"

我諗就算唔係千嬅 fans 都會比呢個 "女仔" (女人) 感動到
除非佢冷血

No comments: