Tuesday 3 March 2009

習慣

由細到大~
鐘意過ge飲品最多都只可以維持一個時段 (我認我花心)

細個冇得揀~
屋企永遠都係得維他奶同呀媽飲ge咖啡
(我五歲就因為偷飲咖啡流鼻血)

跟住之後就鐘意過麥精同朱古力奶
F4開始好鐘意canteen ge維他檸檬茶
(唔知點解~ 雖然係pre-packed~ 但canteen果d特別d)

維他陪伴我成長 -.-

之後都有嘗試唔同種類ge野~
例如清心棧系列~ 檸蜜~ 唔同種類ge酒 etc

到近排我突然覺得以前從來唔飲ge奶茶其實好好味


原來~ 細個選擇少ge時候
鐘意ge野可以維持好耐
到大個左~ 條件容許我有好多選擇ge時候
鐘意ge野可以一兩個月就變...

(對人 係咪都係一樣 ...)

不過~ 試過曬唔同ge飲品後
我發覺~ 我最鐘意ge~
都係長期陪住我~
可以容忍我有咁多 "外遇" ge咖啡

(我諗如果咖啡有感覺~ 大概都唔會忍我)


**


我分唔清

究竟

係突然之間諗起 B
於是沖左杯奶啡 ...

定還是係

沖左杯奶啡
於是諗起 B ...





當情感逝去

留低 ge 就只有習慣


咁究竟
我係真係鐘意飲勁多奶 ge 咖啡
定係我只係習慣左呢?

2 comments:

Anonymous said...

其實我都成日諗我自己鐘意緊既野係真係鐘意定係習慣
但係最後我都發覺自己真係鐘意既 HAHA
因為唔鐘意既話唔會習慣去做
不過呢講起飲野 我真係鐘意飲奶同埋水
仲有朱古力奶 HAHA
不過咖啡都幾好飲 不過因為傷身所以我唔飲
同埋我真係唔鐘意飲可樂
但係細細個明明好鐘意飲有氣既野

Acid said...

我都想鐘意飲水 =v=