Saturday 7 March 2009

自我審查

我想將我 d post同更加多未識我 ge 人分享
所以我決定將呢度d notes import去 facebook
( um.. 咁點解唔直接 post條 link去 profile = =?)


但係響 click "confirm" 之前我猶豫左一下
之後就 "自我審查" ...


因為來呢度睇我打blog ge都係識左我好耐 ge 朋友
所以我可以想講乜就打乜

不過 facebook 就好恐怖 ...
我一方面想其他人認識我多d
另一方面又怕唔識我ge人理解錯我ge諗法....

所以就抽起左幾篇 post ...
心情有d矛盾
好似同我一貫ge作風唔同咁


但係~
"記者" 都係要咁架 la~
有時唔係想報 d乜就可以報乜 ..
所以都應該要習慣下 =.=

(其實好灰)

2 comments:

SS said...

其實我都想過IMPORT到FACEBOOK....
不過怕會得罪很多人....
所以暫時都不IMPORT.....
希望會見到你一些新見解...

Acid said...

你上次果篇唔搬去facebook都得罪唔少人啦 -.-”””
不過我就係欣賞你直腸直肚直心眼ge性格