Monday 16 March 2009

港女.電車男

星期日檔案連續兩個星期講香港ge男女相處問題

男人話女人 "港女"
女人話男人 "電車男"


如果淨係睇呢兩集ge內容來計~
咁我就覺得
對電車男ge指控合理d =.=


首先~
我覺得 "港女" 要求一個能力比自己高 ge 男朋友好合理
你地d男人既然又要尊嚴又要面~ 咁唔通要女人養返你轉頭?
如果男人唔可以承擔 ge 話~ 佢冇資格做男人 (陶傑咁講~)

然後
"港女" 貪靚都係為左提高自己 ge 競爭力 je~ (鬼叫好男人供不應求)
咁男人係視覺主導動物有邊個夠膽唔認先 ?!
asume所有其他條件感覺一樣~ 你都會要個靚女啦下嘛?

跟住
唔通 "電車男" 不擅溝通 + 唔上進
( 讀書唔成又唔進修又唔係努力返工而係係度打機同睇漫畫)
都算係 "情有可原" ?

如果係ge話~ 唔該比d理據來拗下都好呀~
小新都話講電車男果集辯論成份少好多la~
因為要辯論要有 point 呀 ma
眼見陶傑同梁榮忠都唔幫佢地拗就知 "電車男" 唔抵幫 la



最後
其實互相指控都唔係辦法

物競天擇

係香港搵唔到另一半
咪去第度搵囉

如果 "港女" ge交際能力真係叻到可以跨過文化差異搵個鬼仔
而北方佳麗又真係溫柔到唔會嫌電車男冇料到 ge

咁都好 perfect 呀~ 唔係咩 ?

(我身邊好多女仔朋友都係同鬼仔/ABC/BBC拍拖~ 而男仔朋友全部都唔係電車男)

2 comments:

Anonymous said...

mid term +test緊都見到電車男 當然想講下啦

我是企在佢地個邊
首先想講下 一個男人自尊真係焦女人所甘諗 甘powerful
電車男既形成 十居八九 因為以前既情傷[被女人無情甘飛] 或者女人好直接甘講左d好hurt人既野而導致意志消沉,唔再相信人而封閉自己,只希望在一個他們認為美好既世界上生存

事實上 港女太不近人情了 真係用外貌睇人 根本完全無了解 什至接觸一下電車男就話人唔好 甘太過斷章取義了

物競天擇 我認同呀
但物競天擇就唔應該因樣貌來衡量吧

電車男 只是一個受過受傷後的縮影而已

Acid said...

=.= 但係果個世界唔係真ga wor