Sunday 15 March 2009

星期日

我一向都堅持星期日放假
但係三月似乎唔得
星期六用曬去 mid term ...
平日又唔想晚晚十點先返屋企
所以就將d補習搬去星期日

因為連續成個月星期六都要 mid term
有一半法文堂被強行騎劫
真係勁唔開心
呢個term d野完全跟唔到


好炆好煩
來緊又要報 level 3
歐家南已經報左
我仲諗緊自己跟唔跟到
但其實跟唔到係因為走得太多堂
如果 level 3 報星期五晚應該會好d ...


level 3 就有 test...
唔past就唔可以讀上去
勁驚自己曬錢曬時間 ...


**


下晝細佬補習果時我係度溫法文
我細佬出奇地認真
不枉我花錢請個名師返來教佢 =v=

但係我溫書就查字典查到炆
點解英文易咁多 =.=


查查下字典我變左睇書
呢排忙到冇時間睇書
好彩聽日有day off~ =]]

No comments: