Sunday 29 March 2009

屋企新成員 ---- 小酸子

冇錯~
我買左隻蒼鼠~

買果時佢訓緊教~ 唔郁~
佢d fd都比人買曬~ 賣剩佢一隻~
我仲擔心佢病~ 所以冇人鐘意~

但係就係因為佢咁可憐我就更想收留佢

點知原來佢訓醒左超活躍~ 係咁跑步同 sir滑梯~ !!!

佢叫小酸子

我隻小酸子跟著我真係好幸福~
食貴價海鮮鼠糧~
住復式大露台豪宅~
用薰衣草沖涼粉~
香蕉磨牙石~
木制玩具~


我一定會超錫佢!!!
我會響 blog 幫佢開個新故事分類 ---- 關於寵物
(我成日比人話 facebook冇相~ 冇計la~ 我唔係港女呀ma~)
遲d facebook 會有好多相la~ haha

No comments: