Tuesday 31 March 2009

態度傲慢的人才


陶傑觸怒菲律賓遭禁止入境

作家陶傑撰文形容菲律賓是「僕人國家」,引來菲國朝野炮轟後,菲國政府宣布禁止他入境,陶傑則作出道歉。


菲律賓入境部門今天發出聲明,指摘曹捷(陶傑原名)「態度傲慢、不尊重菲律賓及菲律賓人民」,決定將他列入「不受歡迎外國人黑名單」,「以表達我們對曹先生種族藐視和侮辱菲律賓人的不滿」。




我幾時都覺得一個真正叻 ge 人係唔會串的
有一次響論壇度post過呢一句~
即刻比人質問我陶傑算唔算叻

我到而家都會堅持答一句:佢有才能~ 但唔叻

所以 
我唔鐘意大部分ge BBA學生 (唔係所有)
佢地都有一個共通點
就係太不可一世
which i dont give a damn to

大智若愚、虛懷若谷

2 comments:

said...

:( 唔好唔鐘意我啦





XDDDDD

Acid said...

我為左你專登括住左(唔係所有)架~ HAHA