Friday 10 April 2009

社民連

Dr Chan 上堂一句 :
社民連ge擁 "等" 多數都係一d低下階層 ge 人
接受過高等教育 ge 中產或者知識份子通常會不屑佢地呢種做 show 行為
如果佢地去港島參選一定唔會當選

唔知會得罪幾多人 ...


我身邊有唔少大學生舊年都有份投佢地票
而有d住港島區ge朋友都話想睇下佢地入左立法會之後會有咩玩

我想反駁 Dr Chan 唔係想幫社民連申冤~
話有唔少 "知識份子"都會支持佢地

我想反駁ge係
有唔少接受過高等教育 ge 人
其實都只係想睇show湊熱鬧之輩 ...



Dr Chan ge言論如果流入低下階層 ge 耳仔可能會得罪好多人
而我 ge 言論唔知又會得罪幾多受過高等教育而冇分析能力 ge 大學生呢?


我唔會質疑社民連三子為民請命 ge 熱誠
我唔同意佢地ge表達方式亦唔代表我唔支持民主


但我心入面最想問 ge 係:
投佢地票ge大學生~
你地有幾清楚佢地ge 政綱 ? (或者根本係冇)
你地究竟係真係關心生果金係 一千定六百ㄚ?
定還是係關心佢地三個下期又有d乜野過火舉動可以娛樂大家?!

你們suppose not to be "poor guys"
如果純為娛樂而投票~ 會否有點兒 "不該" ?!

No comments: