Saturday 4 April 2009

望穿秋水

終於睇完一本書...(total睇左四個鐘左右~ 但分開左好多日來睇...)
呢排做野心不在焉~ 冇乜心機睇書
個人認為張系國 ge <<棋王>>好睇過阿城 ge <<棋王>>

**

test/present科科都係 B+
唔係分 ge 問題~
係因為覺得自己好唔理智 唔識分輕重

mass media係冇溫書
中文係溫到三點都唔識~ 好似pure maths咁open book都唔識
數學係衰自大
普通話人地要求高少少.. 我根本就廢
至於英文~ 我連上堂都冇心機


我讀乜野書
每日返學都係度諗其他野


如果真係咁重要
Just go and get it

但我做乜仲要響度望穿秋水?


**

今日喷火又發癲..
係咁係度尖叫:"你係咪想溝人" (電話對方)
好彩我係打緊比歐家南~
如果係第二個真係會超尷尬

(真係想溝ge就唔會同佢補緊習果時打過去啦 =.= 明知佢喪ge)

同埋
我始終覺得 女仔唔應該溝仔 
如果真係男女平等 就唔洗煩

No comments: